Україніка

Please login or register.

Увійти
Розширений пошук  

Новини:

Форум Україніки - відкрито!

Автор Тема: Зачарована десна  (Прочитано 14881 раз)

0 Користувачів і 1 Гість дивляться цю тему.

nazarg

• Newbie
  • *
    • Перегляд профілю
    • Email
Зачарована десна
« : Листопад 10, 2008, 12:14:07 am »

Добрий день. Я новачок на вашому сайті, тому прошу не судити строго. Знайдой я в екселівському файлі, що на фтп сервері такий рядок 390   д/ф "Зачарована Десна" Олександр Довженко   Укр            19'35"   3000-n   УТР   +J36   465   Культура   Кіно      d045
Цей фільм я вже шукаю біля 3-х років, нажаль знаходив лише згадки. І тут бачу що він існує фізично, нажаль на самому сервері я його не знайшов, можливо погано шукав, підкажіть будь-ласка як і де його можна скачати, які умови і т.д.
Записаний

Холод

• Newbie
  • *
  • Архіваріус
    • Перегляд профілю
    • Україніка
    • Email
Re: Зачарована десна
« Reply #1 : Листопад 12, 2008, 12:13:20 am »

Взагалі - той екселівський перелік то є мій приватний відео-архів, і він випадково потрапив до загального перегляду.
Якщо Вам потрібен художній фільм-кіноповість "Зачарованная Десна" знятий у 1964 році по сценарію Олександра Довженко, режисером Юлією Солнцевою (жінкою Довженка), то його у мене немає. Я й сам не проти переглянути, хоча там скоріш за усе рос-мова.
А я маю запис з телеканалу УТР (посередньої якості) файл: ZacharovanaD.mpg    д/ф "Зачарована Десна" , розмір: 465Mb, тривалість:  19'35" . Як тільки у мене з'явится прямий доступ до ftp (нажаль чоботар і сам без чобіт) закину.
Записаний
Є ще порох в порохівницях.

Холод

• Newbie
  • *
  • Архіваріус
    • Перегляд профілю
    • Україніка
    • Email
« Reply #2 : Листопад 12, 2008, 12:56:19 am »

А ось дуЖЖе цікава інформація:    <КОМЕРСАНТъ>  УКРАЇНА   № 213 от 27.11.2006, ПН

Культурна спадщина

Річницю смерті Олександра Довженко відзначили в Будинку кіно.